علم؟!
درباره وبلاگ

بسم الله . گاهی به آدم حس های خاص دست میده مثلا یه وقتایی باتمام وجودت دوست داری خدارو بغل کنی و یه وقت هایی دلت میگیره ازش اینجا جایی است که من راجب حس ها و خاطراتم صحبت میکنم . راجب یه وقتای زندگیم ، یه وقت هایی که خودم و خدا رقمشون میزنیم چون شش دانگ دل من به نام خدااااست . امیدوارم از شنیدنشون لذت ببرید .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 66532
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


اینجا کلبه ی دل من است ، شش دانگش هم به نام خداست .
چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, :: 2:43 ::  نويسنده : نرگس بانو        

امشب بخاطر یک موضوعی داشتم مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه علم رو بررسی میکردم

خیلی عالی بود

خیلی جامع و غنی

همین چند وقت پیش یه مسابقه برگزار کردیم تو دانشگاه

مسابقه کتابخوانی از جزوه مطالبات رهبری در حوزه علم

اخر سوالات نظر سنجی گذاشتیم که نظرتون درموردمطالبات چی بود؟

جواب های دانشجوها برام خیلی جالب بود

اکثرا اغراق کرده بودن که از این مطالبات خبر نداشتند

ومهمتر اینکه مطمئن بودن اگر فقط همین مطالبات عملی بشه

ایران بهشت میشه و مشکلی نمیمونه

 

انصافا هم همینطوره

ولی کو مرد عمل

امشب وقتی حس کردم حضرت آقا خیلی تاکید دارن رو علم

یه لحظه دلم خواست کاش مخترع ودانشمندونخبه علمی بودم

خب عشق ما همین برآورده کردن مطالبات آقامونه دیگه

خدا کنه تو سنگرای دیگه سرباز مفید ولایت باشیم

ان شاالله

 



نظرات شما عزیزان:

بروشن بلاگ
ساعت5:50---28 تير 1393
احسنت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: